Natten till julafton

Natten till julafton spenderas på vak. Mysigt faktiskt.
Dock sista natten som det ser ut nu.
Kommer sakna denna fina människa. Kommer saka glädjen i ögonen när jag kommer.
Måste se till att hälsa på något här. H*n har levt ett långt spännande liv med mycket att berätta.
Behöver bara sätta mig där så forsar berättelserna ut.
Ne, kommer sakna h*n. Jag hoppas verkligen att vi träffs igen.

Annars vill jag bara säga god jul till er få som kollar in på min blogg ibland.
Sänder en extra tanke till alla barn ute i världen och alla hemlösa. Skickar även en stjärna i himmelen till alla er som gör något extra på jul. Alla ni som ordnar julmiddag på härbergen, ni som tar hand om de äldre och ni som är som gör julen extra fin för barnen på sjukhuset.
Och sist men inte minst önskar jag att alla får en vit jul. Då inte i snöns tecken. Utan att alla ska få uppleva en jul utan alkohol och droger.

För mig egen del önskar jag mig nog sinnesro...det har minst sagt varit en bristvara det här året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback