Skolstart och knäet

Ja ni gott folk, skolan har startat och är i full gång. Dock är det ganska så lugnt just nu, vi har mest arbeten att skriva och slipper en tenta. Det e skönt.
Innebandyn har tagit galet mycket tid med 3-4 kvällar i veckan. Tyvärr är det ju slut med det nu. =(
I torsdags var jag hos en ortopedläkare som bara bekräftade det jag redan visste. Jag har en brosk skada i knäet och måste kliva av träningen.
Det enda jag får göra nu är att promenera och cykla på en motionscykel med hög sadel så det inte blir någe tryck på knäet. Det har gått över att halvår som det har varit olidligt ont nu läkaren tcykte att vi skulle vänta ett halvår till för att se om det har blivit bättre. SUCK! Varför inte bara göra operationen så att det hade kunnat blivit bra och jag hade kunnat kört igång igen. Ne först ska de vilas en evighet!!
Allt annat är testat, akupungtur (eller hur de stavas), sjukgymnastik och vila, men ändå ska de vilas mer... !!!!!!!!!!

Min älskade har dessutom fyllt hela 26 år. Det firades ganska lungt och vi hade en jätte mysig kväll med middag på Simon och Viktor och sen film hos Linn och Andreas. Såklart fick Vasso öppna lite packet också ;)

Helgen har annars varit väldigt lugn då jag jobbar hela helgen vilket nog bara va bra efter nollningsveckan som va helt galen trots att jag va nykter alla kvällar utom en då jag drack 2 drinkar typ.

Ska försöka återkomma snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback