Up

Då har vi sett den efterlängtade Up på bio. Mitt i all förkyldning, halsont, feber och trötthet så tog vi och masade oss iväg på bio. Barnasinet är extremt bevarat hos oss båda och vi har länge sett fram emot Pixars (enligt dom själv) finaste, roligaste och vackraste animerade film.
Den var bra, rolig, barnen skrattade högt i salongen... liksom vi många gånger. Den är otroligt fin och rolig. Som vanligt, fjollig som man är lyckades man fälla en tår eller två också.

Absolut sevärd och helt godkänd. Men ska jag jämnföra med Pixars tidigare storfilmer och då framför allt med Hitta Nemo och Monsters Inc är Up inte i samma klass, jag tycker koralreven i Hitta Nemo är vackrare och fantasin i Monsters Inc livfullare. 
Men ni med barn eller ni med en fånig förtjusning för barnfilmer, gå och se den :-)

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra film men inte den bästa håller med att Nemo var klart mkt bättre. Visst blev det lite skrattmen ingen film jag kommer att minnas eller rekomendera.:)

2009-10-27 @ 17:49:12
Postat av: Stefan Falkelind

Jag får nog hyra den när den kommer på DVD istället.

Postat av: Kickan

Fin blogg du har :)

2009-11-10 @ 16:51:05
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback