Äntligen!

nu har äntligen det efterlängtade internet kommit, efter många samtal, och besök av bredbandsbolaget funkar det tll slut nu. Min tid springer alldeles för fort fram.
Den fruktade anatomi och fysiologitenten är om lite mer än 1 vecka nu.
Usch, vill att tiden ska släpa sig fram. Kan inte förstå hur jag ska hinna lära mig allt tills dess

Det som är roligt med skolan är iaf att jag klarat de första två deltentorna i anatomin och i dag fick vi tillbaka första tentan vi hade för ca 1 månad sen i omvårdnad
Det finns betygen A, B ,C ,D, E och F
F är underkänt och E är godkänt och A är de högsta då man bara får ha 3 fel
Och jag hör och häpna fick ett A. Hade endast 2 fel och det här gjorde min dag såklart!
Bäst att suga i sig all glädje man kan dessa timmar för snart blir de tillbaka till skolbänken, hela kvällen ska ängnas åt att plugga såklart.

Så va de ju de här med tiden som jag vill ska släpa sig fram, på ett sätt vill jag ju även att den ska springa fram för för den 29 onde bär det av till sthlm för att på morgonen den 30 onde åka 3½ härliga veckor till thailand!!!
Helt underbart ska de bli! =) Jag och min underbara Vasso ska äntligen få en lång, härlig underbar semester tillsammans. Gissa om jag längtar.

Bilder på lägenheten kommer snart, just nu är det skolbänken som gäller =)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad kul att det går bra för dig med skolan=) Hoppas allt är bra med dig! Kram

Postat av: Anna

Grattis att det går bra iskolan för dig,lycka till med kommande tentor. Trevlig resa, jag vill oxå resa bort,kollar på resor till New York, det blir Alex och jag som far isf.

Anna

2009-03-18 @ 16:10:14
URL: http://annamontan.blogg.se/
Postat av: Siolia

Kul att de går bra :) Grattis!

2009-03-20 @ 17:59:30
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: majsan

Grattis till ett fint betyg på tentan =) kram

2009-03-22 @ 14:37:32
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback