Pattaya, Koh Chang och Songkran

Kan nagon vettig manniska saga till mig varfor man plagar sig i solen, svettas och sliter for att bli brun nar man anda bara flagnar bort de sen?

  

Vi har varit i Pattaya, de har de hant en hel del men mycket ar dessamma.
Andra dagen vi va dar akte vi pa Pattaya underwaterworld. Riktigt fint men mycket fina fiskar. Har mer bilder vi ska visa er sen men just nu finns de inte tid till alla bilder.

       

Det roligaste med trippen dit var att man fick, for en ganska dyr slant, dyka med hajar, rockor, skolpaddor mm.
Efter lite funderande och bidrag fran Vasso bestamde jag mig for att dyka och det var vart de. 1 timme tillsammans med hajar pa 4 meter och rockor stora som hus, ja riktigt haftigt har lite filmer och sa som ni ska fa se sen.

        

For tillfallet befinner vi oss pa Koh Chang, vi bor primitivt tillsammans myror, spindlar, odlor och utan AC. De funkar men kanner att jag inte skulle vilja stanna har en langre tid. Vasso ar nog beredd att halla med. =)
Vi aker tillbaka till Pattaya pa torsdag och dar ska vi fira Songkran och sista dagarna tills hemresan vantar.


         

Hoppas ni har det bra sa hors vi mer sen. Massor med kramar fran oss

Kommentarer
Postat av: Siolia

Men ni uppdaterar alldeles för sällan ju :( Jag vill veta mer och se mer bilder. Kram.

Postat av: Adela Karlsson

Gillar om det du skrev! Spännande att se lite schyssta saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-09-22 @ 16:19:40
URL: http://royalorchidholidays.se
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrivit! Roligt att se en del bra saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-12-01 @ 18:23:39
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback