Tråkig

Jag har nog den tråkigast bloggen i världshistorien. Jag vet att jag är kass på att uppdatera och när jag väl gör det står det inget av intresse. Men datorn hade en låg prioriteringssiffa nu, med jobb, träning, sambo och vänner hinner man inte med mycket av bloggandet.

Sitter på sjukhuset nu. Kvällen har varit hektisk. Vi har inte suttit många stunder denna kväll måste jag säga. Patienterna kommer som på rullande band vare sig man vill eller inte, vare sig det är fullt eller inte.

I går var jag och Vasso på Mamma Mia, det blev min andra gång. den är ju så gudomligt bra den filmen. Man blir så otroligt glad i hela kroppen. Scenen med dottern och mamman var dock lika känslosam och tårarna kunde inte hållas tillbaka.

Till veckan har vi seriepremiär mot krokom. Ser jag fram emot. På måndag har vi träningsmatch mot dom så det bli uppvärmning då.

Jag och Vasso letar lägenhet för fullt, vill ha en stor härlig lägenhet, gärna med öppenspis, balkong, högt till tak med stora öppna fönster, ett stort sovrum med en fin utsikt. Har ni någon på lager så hör av er =)

Kommentarer
Postat av: liten anonym läsare

efterlyser fler bilder på din blogg, kul att både se och läsa vad du har för dej...

2008-09-22 @ 00:11:31
Postat av: Emma

Hej jag laser din blogg och tycker den ar betydligt mer spannande och rolig an min egen blogg (so keep up the good job)!!

Ja du en sadan lagenhet vill vi ju alla ha....om du hittar tva sa sag garna till mig da hahhaha

Skot om dig vannen kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback