Brrrr

Att jobba 7 dagar och ledig 1 är tröttsame för kroppen. Att 7 dagar tvingas kliva upp klockan 6 på morgonen är galet jobbigt. Att det dessutom är svart som natten när man kliver upp gör ju inte de hela lättare. Suck.
Sitter på jobbet nu men en lucka, i morgon är sista dagen av min jobbiga vecka. Och för att sätta pricken över i:et så var det såklart en delad tur, så börjar på morgonen och slutar 22.00 på kvällen men några timmars ledighet på dagen. Men men, ett sånt pass ska man väl klara av..

Nästa helg åker jag med laget till Bollnäs hela helgen. Hoppas på full pott där nere och att det ska bli kul.
Är ledsen alla som tjatar på utgång när man jobbar så mycket och har så mycket matcher på helgerna blir de fan svårt att ta sig ut.  =(

Jag och Vasso står på kö på två st treor nu. Sjukt fina och bra lägen. Hoppas verkligen att vi ska få någon av dem.

Thailandsresan som jag sara och Anders skulle göra runt den 20 november verkar inte bli av lika säkert längre. Sara ska byta jobba och beroende på hennes uppsägningstid åker jag eller inte. har hon två veckor kan jag inte följa med eftersom jag går på heltid ända tills den 16 november. Så det är bara att hålla tummarna för att hon har 1 månads uppsägningstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback