Sena kvällar

Pokern får ligga på sidan den här helvetiska veckan med 6 kvällspass.
Från tisdag till söndag kväll. Det e ganska segt de måste jag säga. Men snart e den avklarad och liver går tillbaka till att de tidiga kvällarna runt tio, träningar och pokern.
Det e ju det enda som e possitivt med att jobba kväll, att man kan lägga sig klockan tre på natten utan att vandra som ett levande lik dagen efter.

Båda träningarna den här veckan har blivit missade tråkigt nog och nästa helg bär det av till sundsvall för att bo på ibis hotell och spela 2 st matcher.

Vasso har faktiskt varit världens underbaraste, hon har städat, lagat mat, tagit hand om mig nu när jag jobbar så mycket.
Det e  kärlek de =)

Sara och Lotta befinner sig nu på Koh Chang. Jag visste att dom skulle älska den ön. Vem gör inte det. Fy fan vad jag längtar till Thailand, och om allt nu går som det ska så får jag sällskap av Towa, Fia och Vasso.
Hur som helst så ska jag tillbaka frågan är bara när det blir.

Gud, kockan sniglar sig fram, kan den inte bli tio snart så det är slut för idag. Efter jobbet blir det rabarber paj hos Linn och Andreas. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback