Cirkus

Ja i natt var de cirkus, hur jag som låg hemma och sov i stilla ro kunde bli inblandad har jag svårt att fatta men de blev jag klockan tre halv fyra på morgonen iaf. Haha.
Ja bara hoppas allt kan vara glömt och förlåtet =)

Tänk vad konstigt det är hur kroppen fungerar. Tänk att en lite strykning på min arm kan få hela världen att skaka och hela jag att bli varm och får fjärilar i magen. Tänk att en så liten beröring kan bli så speciell bara för att det är en annorlunda situation. En oskyldig lite hand på armen kan kännas som den mest intensiva kyssen i världen bara för att det är på ett ställe där det är "förbjudet" att röra varandra.
Oj vad min mage kittlar och hjärtat slår volter. Blir brydd på hur kroppen är funtad.

För övrigt är det som vanligt bara jobb jobb jobb. Pokern suger och jag har sedan 2 veckor tillbaka inte vunnit en enda spelad hand. Proffsen säger att det bara är att fortsätta men snål och fattig som man är tar de emot att riskera att förlora allt man vunnit. För de ska ni veta att bara för att jag vann en rejäl slant i poker SM betyder de inte att jag är rik och lever upp pengarna på onödiga saker, jag fortsätter mitt vanliga liv där jag försöker tänka på vad jag gör med slantarna och lägger dom vunna pengarna på mitt sparkonto.

Innebandyn är en katastrof och på 2 veckor har jag inte gjort en enda träning pga jobbet och när man väl ska åka och träna så avstyrs träningen när man sitter i brunflo, redo för träningen.

Sen så ska jag passa på att nämna (eftersom min flickvän är seg) att jag verkligen hoppas och ser fram emot att det ska bli en fika med Vasso, Anna, och Alex snart  =) =) 

Kommentarer
Postat av: Siolia

HALLÅ varför inte fika med Sara och Anders i våran super härliga lya, men öppen spis och glögg. Julmusik bara för dig och kanske pepparkakor!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback