11 i poker-SM

Ja de blev en härlig (eller ohärlig) elfteplats i poker sm.
Första dagen avslutades med ca 230 spelare och jag var en av dom och alltså garanterad 4664 kr. Jag var överlycklig och flög hem på små moln.

Dag 2 spelades i går och de skulle spelas ner tills det var 10 spelare kvar. Jag spelade tajt och med många goda råd från Henke, gick de riktigt bra. Tillslut var vi 11 kvar och jag hade possititon 6.
Men efter att raisat, och blivit ställd och varit tvungen att lägga mig tappade jag fort med tanke på blindsen som var på
40k och 20k.n Varav mina höjningar till 150k.
Tillslut sitter jag på bigblind och blir ställd med ca 550.000 kvar i staken. Jag har AJ klöver och blir som shortstack tvungen att syna. Killen ställde mig med 8,4 och på floppen kom 4,3,3. ETT ENDA stort SUCK!
Så otroligt tråkigt att åka ut platsen innan finalbordet. Helt otroligt.

Men jag vann iaf ca 31.500 och är ju helt otroligt nöjd med. Har aldrig vunnit så mycket pengar förut och är ju helt sjukt glad. Men det är trots allt surt att åka ut innan finalbodet på 11 platsen. Men fan ändå ganska grymt att jag tog mig så
långt. Men jag hade inte klarat det utan Henke, så tusen tack för hjälpen!!!

Kommentarer
Postat av: Werner



Grattis!

2008-11-04 @ 21:49:32
Postat av: Alex

Då har du ju råd att skämma bort mig lite ;) :P

Postat av: BecKAn

Men guuud gumman, va skoj för dig :=) STort grattis, de e du banne mig ärd ;) Faasssiken, ja man kanske ska ta sig en tre veckors semester... leva lite gamla minnen.. :P Vi hade det ju Bäst.. Ska försöka höra av mig när jag e hemma i ösd nåt. Kram på dig!

2008-11-12 @ 00:29:28
URL: http://sandgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback