Oj oj


I want you, I don't know if I need you but
I'd die to find out

---



Vilken morgon, nattliga aktiviteter gjorde att jag endast hade sovit 4 timmar när jag vaknade, men de va ju lugnt för jag hade ju sovmorgon så jag kunde somna om. Jo tjena! Inte de inte, jag har varit klarvaken ända sen den stunden jag öppnade mina "blå" (fast egentligen bruna då)
Åkte in till stan tidigit och åt lunch.
Va galet nyttig med massa sallad, gurka, tomater och rödlök och en paj.
Till efterrätt blev det en glass som inte åts upp.

Tankarna snurrar och osäkerheten kommer som en objuden gäst och knackar på dörren och vägrar ge sig av.
Vilket resulterar i konstiga frågor, överanalyseringar och magvärk.
Hoppas du förstår att det bara e osäkerheten som talar. Ska styra upp de där och köra bort honom nästa gång han dyker upp.

Sitter på jobbet på sjukhuset nu. Till veckan börjar jag plugga upp geografi och jag ahr inte alls någon lust med det för tillfället. Har anmält mig på en 2 rumslägenhet uppe vid solliden. Står just nu 4 av 354, får väl se hur det går men jag håller tummarna att dom som står innan mig inte vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback