Musiken


Fyller mina sinnen och mitt välbefinnande återkommer sakta efter dagens bravader.
Efter mycket väntan sitter vi nu och tittar på American idol, spelar poker och vaxar oss.

För övrigt har dagen varit väldigt bra. Klev upp tidigt och skjussade Vasso till jobbet, efter de bar de av till brunflo för att slänga in en tvättmaskin som jag sedan glömde att hänga. Plockade undan massa strunt i rummet, sov ett par timmar för att sedan åka in till stan och träffa Sara och Anders en sväng. Sedan åkte jag upp till pappa på jobbet med bilen.
Efter de blev de lite stan med mamma och sedan fikade vi med Sara och Anders.
Mamma gillade Anders skarpt. =)
Jag och Sara fortsatte sedan att göra stan medans mamma åkte hem och Anders svikte för pokern. Towa mötte upp tätt följd av Henke och Cissi.
Heke åt langos, sedan blev de nya japanska restaurangen på busstorget följt av en fika på pause. Känns inte som att vi gjort annat än att fika och ätit idag men har varit mysigt.

Men efter all väntan blev de dock för mycket väntan och Linn hämtade mig på busstorget och skjussade upp mig till henne. Efter en timme kom Vasso, blev lite snack och nu ärvi där bloggen började.

De va min dag de...hoppas alla andra haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag hittat hit också! Spännande! :) Vi får hitta på nått kul snart! Kram/ Kerstin

2008-05-05 @ 22:12:34
Postat av: Kerstin

Det var jag som skrev det där.. Hmm, skumt! :)

Postat av: vasso

puss

2008-05-10 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback