Lördag

Igår hade jag lördag hela dagen så idag har jag söndag hela dagen. Söndagar har en lustig inverkan på mig, blir trött och vill bara ligga i sängen framför en bra film med mysigt sällskap.
Lördagar gör mig glad och i går ville jag köpa lite sprit och parta till de mitt i allt städande. Men min lördag blev lugn, med städning och sen en film i sängen.
I dag jobbar jag till halv tio och de känns som en evighet tills jag får byta om och göra kväll. Ikväll blir de nog film hos Linn, perfekt på min söndag.

Fast grejjen va ju bara att i går på min lördag va de fredag och i dag på min söndag är det lördag.
Tror välden håller på att bli tokig, kan ni hålla samma tempo som mig eller????

Just de, i fredags (ne just de, torsdags) va vi på IKEA ockå, shit handlade massor. Sjukt kul, vill tillbaka. Handlade massor till min nya fina lägenhet som visade sig vara en stor stor STOR besvikelse. Min drömlägenhet hade fula väggar, äckligt golv och skitiga lister.
Till råga på allt gick min dator sönder i morse. SUCK
Nu e jag bara bitter och grinig. Vill vara med dig och bli på bättre humör men de går ju inte nu.
Så här sitter jag, sur och jävlig med saknad i bröstet och uttråkad för den där jävla strejken!
Låter väl bra! En perfekt söndag! Fast just de ja. De va ju lördag! FAN FAN FAN

---
---



I wanna be the face you see when you when you close your eyes
I wanna be the touch you need every single night
I wanna be your fantasy
And be your reality
And everything between

I want you to need me
Like the air you breathe
I want you to feel me
In everything
I want you to see me
In your every dream

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså har du fått en lägenhet nu, vart då??
vad är det förlägenhet då, en etta eller tvåa?
När får du flytta in i den då??
Oj 20 frågor nu men det var sålängesen vi surrade och man hörde något om dig!!
Hoppas allt är bra med dig...skriv gärna och berätta kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback