Fy skäms

Gud vad jag är dålig på att uppdatera min blogg nu.
Kanske för att de finns någon som tar upp all min tid ;-)

Jobbar för tillfället bara på hemtjänsten, inget alls på sjukhuset på grund av strejken. Saknar sjukhuset lite men hemtjänsten är också skönt. Skönt att få vara ute och nu när man kan cykla är det toppen.

Ikväll står det tårtbakning på schemat och sen ska vi till Sara och Anders.
I morgon blir de en kväll hos Linn och på fredag blir det lugnet innan stormen.
Linn har inflyttningsfest på lördagen med grillning och schlager  =)
Vi blir nog en hel del så de blir skoj.
Söndagen planeras i sängläge. Bara slappa.

-

I söndags fick jag en oväntad ledig dag. Skulle ha jobbat på sjukhuset men behövdes inte och tog tillfället i akt att vra ledig och åka hem och umgås med päronen. Det blev en söndagsfilm med mamma och lite snack om allt och inget.

Kötbullen och sparrisen är en SJUKT bra kombination. Hoppas på den för resten av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback