Rent hus



Kollade in rent hus i dag på förmiddagen när jag kom till jobbet. Fan de e helt sjukt hur en del människor lever.
Jag kan tycka att jag har stökigt och de e fan inte ens en fis i rymden om man jämnför med hur dom har det!!!
Jag undrar vad som får dom här människorna att ställa upp i det här tv programmet. Fan man skämmer ju ut sig själv inför hela svenska folket.
För att man ska kunna leva i en sån där miljö känns det som man måste ha ett allvarligt psykiskt problem och har man det inte så kommer man ju garanterat få det av att leva så där.
Fan blir riktigt illamående när jag ser hur dom rensar sängarna som de både växer de ena och det andra i. Usch, de får mig att vilja byta sänglakan varannan dag för resten av mitt liv. ne usch...de går bort

På jobbet är det lugna gatan i dag också, jag trivsriktigt bra här! Hemtjänsten är bra men fan, här e de lite mer fart på personalen, alltid massa unga, i dag är vi 5 st unga tjejer i ungefär samma ålder, samtalsämnena är härliga och skämten kan vara bitska men roliga. Påskhelgen är snart över och det har gått snabbare än vad jag trodde att de skulle göra, fast jag har ju fortfarande mycket kvar, jobbar ända tills den 27 juh! =)


Kommentarer
Postat av: Em-pem

Ja, visst är det helt sjukt? Det liksom till och med kryper runt insekter av alla dess slag.. Så äckligt..

Postat av: Victoria

Intresserad utav att få gratis underkläder hemskickat?
http://fameislessthaninfamy.blogg.se/1206274509_okej_intresserade_uta.html

2008-03-23 @ 16:01:34
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hoppas du får en trevlig söndag! :)

2008-03-23 @ 16:03:13
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback