Nystart

Ja då var det dags att ta tag i bloggandet då. Jag har ju länge inte skrivit någe så de e väl på tiden.
Sist jag skrev befan jag mig i Thailand och hade precis varit med om en jobbig händelse. Men mycket har hänt sen dess och jag ska uppdatera er i att Pin nu faktiskt är nästan helt återställd trots läkarens diagnos att hon aldrig skulle bli de. Otroligt skönt

Nu sitter jag på jobbet, tillbaka i Östersund, tillbaka på hemtjänsten. Det är skönt att vara hemma, tack vare mitt resande uppskattar jag hemma mer också. Samtidigt som jag saknar Thailand och mina vänner där otroligt mycket.

Sara har fixat en ny blogg till mig, mycket finare och bättre än den förra. De kanske kan få mig att hitta inspirationen till att skriva igen.

I går var det på dagen DM- final mellan Brunflo- IBC damer. Jag släpade med mig Sara och Anders som faktiskt hade ganska roligt. =) =) Efter de blev det lagfest, melodifestivalen, och utgång. Sara, Towa och Anders mötte upp ute och det var bäst. Det är med er jag har allra roligast! Ni är underbara!

Att kliva upp sex i morse var ju sådär, de kändes i kroppen och huvudet men jag tackar mitt förstånd att jag var nykter och inte drack en droppe.

Så nu sitter jag på jobbet och ska snart iväg igen, slutar klockan fem och efter de blir de raka vägen hem till kära Brunflo, kolla lite Tv med mamma och pappa, kanske en pokertunering och sen bums i säng!

På återseende kära vänner, nu så ni få se lite action härifrån ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback