Matheo

Jag glömde ju berätta om världens sötaste thaikille jag någonsin skådat.
Va och fikade med Becca och Matheo i går på tehust.
Gud vad hn var söt, Becca för er som inte visste var i Thailand ungefär samtidigt jag mig, Mirja och Towa. Hon träffade en kille som hon bodde med där ett tag och domhar nu fått världens finaste barn tillsammans. Så himla söt, och oj så liten. Han var bara 11 dagar gammal, hoppas på att få se mer av både Becca och Matheo. =)

image213





I går blev de massor med poker spelande för mig och Anders, Sara hade nog lite tråkigt men jag e glad att jag fick låna hennes karl lite. De e egentligen ganska lustigt, tänk...jag levde med Sara i 3 år och dte är ettår sedan vi gjorde slut. Ändå så fnkar det hur bra somhelst. Sra är en av mina bästa vänner och jag trivs otroligt bra med henne. Och precis lika bra trivs jag med hennes pojkvän Anders. Umgås gärna med han på egen hand och han är en riktigt riktigt bra kille.
De flesta jag berättar de för höjer på ögonbrynen och undrar hur de kan funka. Jag säger bara med ett leende att de går hur bra som helst. Både jag och Anders skulle kunna ha svårt för varandra. Ett ex är ju alltid ett ex kan man tycka och en ny alltid en ny. Men de funkar verkligen bra! Ni ska veta att ni verkligen är två av dom jag trivs allra allra bästa med!

Jobbar som en tok! Men jag trivs, jag riktigt känner hur pengarna växer lite fr varje dag, tyvärr har jag varit ganska duktig på att spendera dom nu också så från och med i morgon får jag skärpa mig!

Jaghar ju faktiskt köpt en ny telefon i dag för 3800 ;-)

image214

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad roligt att du börjat blogga igen =)
Låter som att du har det bra för tillfället, härligt.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback