Fan

Mitt pokrande går uppåt, men det är så små pengar så de kommer inte ens i närheten av att väga upp minskningen på mitt sparkonto, de som en gång var 12000 har nu sjunkit till endast 5500, suck...shit blir nervös.
Men efter påsk blir de skärpning. Och inte bara på de ekonomiska planet, så nu har jag ju sagt det till hela världen så nu måste jag ju faktiskt stå för det. Måste lägga av med snabbmaten och chipsen, börja motionera mer och spendera mindre pengar, borde lägga upp ett träningsschema som ska vara strängt förbjudet av frångå.

Sov hos Linn i natt, gud jag tror aldrig jag har sovit så skönt i hela mitt liv, att ha en god vän vid sin sida lugnar alltid själen oavsett vad. Om det var hennes oförskämt härliga säng som gjorde nattens sömn så god eller om det var henne pillande i mitt hår som fyllde kroppen av välbehag vet jag inte. Kombination antagligen men oj vad skönt jag sov.
Vilket gjorde de dessto värre att gå upp, sjukhuset verkade ovanligt oattraktivt så där klockan 5.45 på morgonen, men upp kom jag. Linn kom efter några minuter senare, innlindad i täcket och la sig i soffan där jag satt och åt. Satt och svor över att vi va tvungen att jobba och va överens om att vi skulle kunna betala en miljon för att få sova vidare. 4 minuter senare gick jag med dragkedjan uppdragen och huvan över huvudet i snöblåst till jobbet.

Men nu är ju faktiskt den här dagen avklarad snart, klockan är 12.15 och klockan 14.00 ska jag få gå på massage. Underbart, ikväll blir den utlovade middagen till Linn och Vasso äntligen av och det är lax med klyftpotatis som står på menyn. Och eftersom det är min sista helg i syndens tecken kommer de såklart att bli efterrätt och kanske nå mer på kvällen.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback