Besökare

Fan, bara för att Anders e så nojjig över hur många hans blogg haft varje inlägg börjar jag bli lika. Fan, va väl egentligen skit samma fast de e ju kul att se att det e några som läser de man skriver även fast jag egentligen skriver för mig själv. (ok då, lite för andra också)

Igår krockade jag med bilen, första krocken men de va INTE mitt fel, jag hade företräde och skulle svänga en vänstersväng där höger regel gälllde. Damen i andra bilen kom dock alldeles för fort och hann inte stanna, så pang sa de. Men ingen av oss blev skadade och de va en lite kollision, men tillräcklig för att båda bilarna skulle bli lite sne och vinn. Mina lyktor på vänster sida pajjade och hela framramen förflyttades. lite till höger.
De gick ju bra men de var ju förargligt att de skulle hämda just nu när mamma och pappa ska ha den bilen för att ta släpvagnen till Hogdal. Så tidigt i morse, redan klockan åtta (jag börjar job 13.30) kom pappa och hämtade mig och vi åkte till försäkringsbolaget. Där de inte ens öppnade föräns nio. Så jag fick åka hem till Linnoch fylla i lite papper och nu ligger jag i Linns soffa, spelar lite poker och väntar på att pappa ska komma så blir de verkstaden.

Påsken står vd dörren och idag är dagen då påskäggen ska delas ut. Ja om mans ka genågra, för min del är det bara mamma och pappa som får ett gemensamt. Resterade familj och vänner får istället massa varma tankar.

Nu börjar mina 2 jobbveckor. Ni somjag brukar umgås med lär inte få se mycket av mig, jag kommer jobba varje kväll nu ända tills den 28:onde

Hoppas ni har en bra påsk alla vänner.
Massor med kramar till er

Kommentarer
Postat av: Lotta

Glad påsk du med! Kram

2008-03-21 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback