30 DOLLAR

Fan, jag har med hjälp av Anders minsan vunnit 30 dollar!!! =D =D =D =D =D
Jag sa med glädje att jag måste blogga om min vinst men Anders tyckte jag istället skulle blogga om att jag inte vann 50 dollar. Jag kom nämligen två och vann 30 dollar istället för 50. Jag log och Anders blev arg!

Haha, härligt va. Men jag e nöjd i alla fall!
Nu blir det pasta med pasta sås och sen blir de mer poker. Och så blir de American Idol såklart!

-

Livet är inte lätt, fyllt av labyriner med väg själv och vägar som delar sig.
Man kan egentligen aldrig veta vad som är rätt och fel. Mycket är svårt och ibland måste man satsa för att vinna.
Jag saknar dig, Jag älskar dig!! Du kanske inte har all tid i världen men den är på din sida och man säger så ;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till vinsten! Va roligt att du börjat blogga igen. Tycker om dig tokfia. Kram

2008-03-11 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback