Test

Fan jag gjorde ett test som va länkat från Saras blogg sida, så jag länkar vidare på det här.
Stämmer galet bra faktiskt, är på engelska ska nämnas med Sara fixade ett svesk svar till mig på henne jobb.
Här är jag, stämmer läskigt bra för att vara ett test.

Jag fick bokstavskombinationen: ESFJ

varmhjärtade, samvetsgranna och samarbetsvilliga. vill ha harmoni i sin omgivning, arbetar med bestämdhet för att åstadkomma det. tycker om att arbeta med andra för att utföra uppgifter korrekt och i tid. lojala, genomför allt som påbörjats, även om det är småsaker. märker vad andra behöver i sina dagliga liv och försöker se till att de får det. vill uppskattas för den de är och för vad det gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback