suck...

Idag var de mycket suck...
Suck till att mitt eksem inte vill ge mig sig och att jag är sjukskriven i 3 veckor nu
Suck till att jag förlorar massa pengar
Suck till att lägenheten är skitigast i världen
Suck till att disken är stor
Suck till att både Vasso oc Linn jobbar
Suck till att jag får ännu mer eksem av solen
Suck till att jag inte får äta mjukglass
Suck att Towa inte är hemma
Suck att allt bara va suck i dag

Nu kommer jag fan inte på någe mer att suck över...

2 min senare..,..
Fick just ett uppiggande sms av Towa.
Finns ingen bättre att resa med än dig. Jag önskar jag va där och kunde dela drinkarna, stranden och festen med dig!

Ne, ska ta tag i den där damsugningen, disken så kanske man kan spela lite poker innan andra halvan kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback