En liten prins

Glömde ju blogga om kanske e roliaste som hade hänt.
Thesse är här från Sthlm i några dagar, eller hon var...hon åker hem i dag. Men vi hann iaf med e liten dejt och jag fick träffa både en av mina närmaste vänner och Gabriel hennes son. Mamma va ju också hur nöjd som helst när hon fick träffa honom.

Gud vad han hade blivit stor sen vi såg honom sist. Han va så himla fin, fan jag vill också ha barn, jag vill verkligen också uppleva all glädje som kommer med ett litet barn. Han hade blivit mörkare och hade mörkt lockigt hår. Galet vacker.

Förhoppningsvis blir det sthlm snart för mig och då kanske vi hinner med en till dejt. Saknar Thesse, saknar att ha henne nära. Och även om vi inte snackar så ofta så finns hon alltid i mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback