Dagarna går

Daarna rullar på sakta ...och då vill jag betona sakta!!!
Det är inte speciellt kul att vara sjuk när alla andra jobbar, jag vill också jobba.
Suck, idag har jag roat mig med att varit på ögon på sjukhuset oc kolat ögonen som har tjorvat. Har fått veta att jag blivit allergisk mot linserna och inte får ha dom på 3 månader då jag ska på återbesök. Sen får vi se om jag kan börja ha endagslinser. Har fått 2 st ögondroppar utskriven som jag ska ta 3 månader.
SUCK, som att det inte räckte med eksemet.
Men eksemet ha faktiskt blivit mycket bättre, har några dagar kvar på pencilinet och det känns mycket bättre!

Annars har jag roat mig med att diska, städat toaletten och tvättat..roande va? ;-)
Men i kväll blir det lite roligt iaf, det är personalfest med sjukhuse oc det står bränboll och mat på schemat. Det bli roligt!

Ska springa ner sista gången i tvättstugan. Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback