Födelsedagen var ...

Födelsedagen var underbar och började med mysigt fika på säng hemma hos mamma och pappa, paketöppning och sen god frukost. Men redan 10.00 befann jag mig på frösön för att bli upphämtad av Sara, Towa, Emma och Anders
Det blev spa kliniken där vi spenderade 3 timmar med bad, frukt, te, hårinpackning och en härlig dusch med lyxiga produkter. Efter de begav vi oss till Sara och gjorde oss i ordning för middagen.
Jag hade ingen aning om vart vi skulle, allt jag visste var att jag skulle vara klar till kvart i fyra då vi satte oss i Oves rallybil och drog iväg. Färden slutade vid multihallen, i den nyöppnade 50-tals restaurangen.
Dom bjöd på en härlig 3 rättersmiddag med vitlöksbröd till förrätt, en smaskig kötträtt till varmrätt och en 5$ dollars milkshake till efterrätt.
Sen blev det fest för hela slanten hos Sara. En härlig kväll, tack min underbara familj och vänner!!


  



              

  



        



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback