Utgång

Dagen har bjudit på jobb och endast jobb. Visst några härliga pauser som bjöd på lite kärlek annars bara jobb. Men nu sitter jag och Marie här och väntar på att få sluta. Vi ska möta Linn och äta middg med henne.
Min andra halva är på middag i Torvalla så vi får klara oss utan henne.

Kvällen bjuder på utgång. Härligt! Känner mig peppad och sugen. Ska bli alldeles lagomt berusad och som pricken över i:et har jag bytt från dag till kväll i morgon så man slipper den tidiga morgonen.
Jag är högst troligt extremt allergisk mot tidiga mornar.
Och högst troligt är att jag är beroende av att få vakna i lugn och ro med dig.
Av de kan man dra slutsatsen att det är inte det minst bra att börja jobba klockan 7.00 på morgonen.
De leder i de flesta fall till svår abstinens och det ska man akta sig för, då vet man aldrig hur de riktigt ska sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback