Mycket har hänt...

Tiden rullar på och det händer mycket. Mitt i allt jobb hinner man trycka in lite annat också.
Jag och Vasso har varit hos mormor och gjort fint på henne grav.
Vi passade på att åka och fika hos min morbror innan de bar av hemåt.
resan hemåt va en katastrof och vädret va kaos. Slutade med att vi körde av vägen och att vi fick bli bärgad lite bortanför åsarna. Men allt gick smidigt och vi kom välbehållen hem som tur var.
Vi stannade till hos mamma och pappa på vägen hem där allt gick bra. Tänk att min mamma kan göra mig så otroligt glad ibland! Hela jag ler av glädje.

I fredag efter jobbet hade vi en match mot frösön. Förlusten va inte oväntad men det är ju alltid roligare att vinna. Det possitiva va att vi för varje period förbättrade vårat spel och fick in 2 mål i sista period.

I går blev det storhandling och julmarknad. Alltid lika mysigt på jamtli vid jul trots vassos kalla fötter och min brist på långkalsoner. Vi shopade loss för över 500 tillsammans och fråga mig inte på vad!?

Sitter på sjukhuset nu och jobbar kväll, resten av veckan kommer bestå av jobb och träning.

MEN...det allra största som hänt är ju såklart våran bokade och betalda resa. Den 30 mars bär det av i 3½ veckas härlig semester i Thailand. Helt underbart! Att få åka med sin kärlek gör bara saken bättre. Tänk att få visa henne mitt andra hem, att hon får träffa min vänner, äta maten och sola och bada! helt underbart!
Óch snacka om att det ska lyxas där nere. Som aldrig förr ska de spenderas pengar. =) =) =)

Kommentarer
Postat av: Siolia

Hur går det med fikat hos mig då? Tyckte du sa att ni skulle komam förbi :D Såg du oss i ÖP eller missade du?

Postat av: BecKAn

men gud vad härligt :=) Jag blir avis.. :S Härligt att höra att du mår bra gumman. Kramar i masssvis

2008-12-19 @ 17:38:24
URL: http://sandgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback