Träningsvärk!!!

I dag var det med nöde och näppe som jag bestämde mig för att åka till jobbet i morse, jag tror att varje liten muskel i min kropp värker.
Varje steg gör verkligen ont och jag har helt galen träningsvärk!

Och att 10 gånger böja sig ner för att dra på strumpor, byxor och böja sig och städa under sängar det är rena rama tortyren. Gud vad längtar tills dagen är slut. Fast jag gruvar mig för dom 4 trappor som är upp till lägenheten och för alla toalettbesök som är kvar under dagen. Att kissa är minsan inte heller en dans på rosor för låran smärtar och jag får dunsa ner på toaletten för att kunna sätta mig.

Men vänta bara, när säsongen är slut ska jag va lika smidig som den här sköna damen



Ojoj, livet är inte lätt. För övrigt är det som vanligt, dagarna släppar sig fram bara för att jag vill att dom ska flyga fram så jag får hem min andra hälft. 13 dagar kvar tills hon finns vid min sida och antaligen blir ni jätte irriterad på mig som skriver så mycket om henne. Men hur ska jag annars få utlopp för min saknad. Jag menar, hon får ju redan höra att jag saknar henne ca 439794249 gånger om dagen, så nu måste ni andra också få veta de åtminstånde en gång om dagen =P

Ikväll blir det middag hos Linn, efter de skulle de bli utgång var de planerat men pga omständigheter blir de inget men de e lugnt. Jag är ändå helt slut! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback