Os

Yes, då va os igång och invigningen snart avklarad. Inte helt fel att jobba kväll ibland.
Här är det lugnt och skönt och personalen är den bästa!
Hela gänget tog och beställde kina mat, och tillsammans med, ris, kyckling, biff, suchi (eller hur de nu stavas), vårrullar, sallader, och drickor slog vi oss ned framför tv:n och såg en del av invigningen. Jag längtar tills friidrotten kommer igång, dock jobbar jag för de mesta men lite ska jag väl hinne med att se.

Helgen är föröverigt väldigt uppbokad, och tur är väl de så lipper jag kanske tänka like mycket på vad min fru har för sig på andra sidan jorden ute på nattklubbarna som inte stänger föräns åtta på morgonen.
Såklart finns där en oro, men konstigt vore ju annars. Får hoppas att hon har kul trots mina fåniga tankar.

Hon saknas mig otroligt och nätterna är ensama och långa. Jag vill ha henne vid  min sida och drömmar om att hon finns med mig. Till tröst får jag iaf höra hennes röst x antal gånger om dagen vilket känns skönt. Hon har till och med haft lyxen att se mig webcam vilket jag inte haft än så länge.

Nu är det dags för lite fikautdelning. Ikväll blir de film hos Linn innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback