Segast

Som vanligt är jag segaste i världen att uppdatera men här kommer iaf en uppdatering.
I lördags blev det en oplanerad utgång på Marite som hadesudio 54 tema. Rfsl hade annordnat den och de blev grymt kul, towa bjöd på klyftpotatis och nuggetsinnan och Cissi stod för underhållningen. Sing star...och fan vad vi sjöng, grymt kul och killarna som stod vakt utanför Harrys fick sig en riktigt konsert.
Allt eftersom kom fler folk till förfesten, och vi hade ingen stress ut utan kom ner på krogenförst kvart över tolv-halv ett. Towa, Cissi och Kerstin va galet snygg i glitter ch glamor. Marre dissade tyvärr den snygga klänningen som Towa hade till henne utan blev istället snygg i en röd tajt klänning. Men jag hann iaf fånga henne på bild innan hon tog av sig den ;-)

En grymt rolig kväll faktiskt, ofta så kan de nog bli det som en oplanerat som blir roligast!
Roligaste kvällen på mycket länge!

                        


Det andra roliga som har hänt och måste uppdateras om är i tisdags då det blev en resa till Ikea för mig, Sara och Towa. Också ganska oplanerat där vi dagen innan eller om de va 2 dagar innan kom på att vi skulle dra iväg.
En härlig bilresa med start klockan nio på morgonen. Lite problem med bilen hör väl till och de började med att jag pajjade vindrutetorkarna och vi fick stanna på vägen och köpa nya. Sen körde vi på en sten inne på Sara gård och fick backa och ha oss en stund innan vi kom iväg.
Men runt halv tolv va vi på Ikea. Och de va grymt kul måste jag säga. Köpcentrent Birstasom blev stopp nummer två va väl helt ok, jag va slut innan vi ens hade börjat och efter att ha suttit på en lastvag på Gina i 2 timmar va jag helt slut. Sara och Towa provade kläder till förbannelse. De tycktes inte finnas någe stopp. Hade dom haft mer tid hade dom väl handlat upp hela affären, men tillslut kom vi ut därifrån och gjorde resten av köpcentret relativt fort.
Hemvägen va lång och för en trött Lollo blev de lite väl mycket, så Towa fick ta över rattenockörde oss säkert hem.
Vi köpte med oss godis, dricka och frukt och sattoch myste alla ganska trötta på hemvägen.

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback