Why English?

Ofcourse nothing is wrong with swedish...
But I want Noi, Nong and Gif to understand what I write...
But maby I should do like Towa say:
Send them e-mail and then write your diary in swedish...

Ok så då gör vi så då...dagboken blir på svenska, endast för Lottas skull =)

I går va vi ut...trevlig kväll helt klart!
Sara va full för de va hennes kväll...som alla andra kvällar =P Fast hon va roligt =)
Vi dansade, träffade Carro...träffade min barndomsvän som jag va absolut bästa vän med från jag va 3 år tills vi skiljdes åt i gymnastiet...
Hon hade kommit in på polishögskolan!
MASSOR MED GRATTIS TILL DIG!!!!!

Träffade Mirja för första gången sen Thailand, va roligt att se henne igen. Vi ska bjuda hem henne på middag någon dag...prata minnen och umgås =)

-

Jag är kär...
I en låt..
Akon - don´r really matter


Kommentarer
Postat av: hanna

haha, det är bara att joina :)

Postat av: WernBeck

Instammer!

2007-05-21 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback