Love

♥   Sara du kommer alltid vara en liten solstråle i mitt liv som piggar upp då och då med glada sms...tack för de  ♥



I dag har jag vart hos Anders precis hel dagen. Började jobba klockan 8.00 i morse och slutar inte föräns 00.00 i natt. Men de har varit en bra dag, nu e klockan halv åtta och den lider mot sitt slut. Internet har inte funkat på  mer än halva dagen och lika bra va nog de då. Man klarar sig utan de! Efter jobbet blir de hem till sängen, blir välkommet, jag e trött som tusn. I morgon är en ny dag.




Love is patient
Love is kind
It bears all things, believes all things, hopes all things, endures all things
Love never ends

Kommentarer
Postat av: EmmaT

Lollo..vi hade ju jätte mysigt!!
Jag hoppas att lördag blir lika mysig och trevlig..
Men sånna hära dagar måste vi göra om..
Puss Emma

2007-05-31 @ 08:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback