Klädrensning, Fikabesök, Filmtittning och utgång..

Dagar som den här tycker jag om.
Då den är så uppbokad att de finns få tillfällen då tankarna har chans att göra mig påmind om alla problem.
Jag kliver upp tidigt, äter en riktigt god frukost. Åker in till stan och väcker en yrvaken Anna =P
dags för klädrensningen som va bestämd sedan 2 dagar innan.
Haha, Annas garderob är galet full, hon har inte rensat på massor med år...sjukt mycket kläder.
Vi sätter igång och Anna är ganska duktig och slänger en hel del, dock inte på långa vägar tillräckligt
Vi håller på till klockan halv ett då jag beger mig ner till stan för att träffa Maria och Anna nr2 på tehuset.
Blir en trevlig fika innan jag och Marie går hem, sätter oss och surrar och röker på balkongen.
Går upp på stan sen och jag följer me Marie till bussen som hon ska ta till sin syster.

Går ner på stan igen, möter upp Maria och det är faktiskt helt fantastiskt att umgås med både Anna och Maria igen.
Vi står och surrar ett tag till Anna ringer och vi ska gå upp till henne och försätta med kläderna.
Tyvärr lockar tehuset igen, och vi låter kläderna vänta och sätter oss och tar en fika nr2 på tehuset istället.

Och nu sitter jag hos Emma efter att ha fikat klart, Anna är på grillning i Torvalla. Jag och Emma ska inviga hennes nya soffa och kolla på en film tillsammans. =)
Sedan blir de en utgång som de ser ut nu. Med Maria och Anna, + massa fler. Sara va lite sugen och jag hoppas att hon kommer med.

Så en fullspäckad dag...men de gillar jag.
För tillfället är de ett stort kaos med de mesta och vännerna som får mig att tänka på annat är ovärdeliga.

-

The music reminds me of u....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback