Haha....

Ja de där va ju som bara bilder från utekvällarna som varit nu senaste veckan.
De kommer mer bilder sen...=) På resten av er!

Det är så sjukt fullt upp hela tiden..jag har jobbat varje dag nu men nu är de sista på ett tag. Slutar 22.00
Och mormor har blivit dålig igen så jag åker dit direkt efter jobbet och ska ta hand om henne så mycket de går hela dagen i morgon.
På torsdag kommer Emma hit, endast för ett dygn bara innan hon åker till Turkiet men de gör inget. Jag får iaf träffa henne ett tag. De blir en fika direkt när hon kommer till stan sen ska hon förhoppningsvis sova hos mig och Biffen på natten. Fan vad jag längtar efter henne...min underbaraste vän!

Och snart kommer även Maria och Werner hem...gissa om ni är saknad också! När ni har klarat av era vänner och familj ska jag minsan lägga vantarna på er en kväll! Saknar er massor.

Jag har inte flyttat in riktigt till stan och kommer nog inte göra de heller. De känns bökigt och onödigt eftersom jag flyttar tillbaka till brunflo snart. Men vill såklart bo med towa och Marie men ekonomin tillåter inte de för tillfället.

Ne dax att jobba igen. Blir uppdatering efter jag har varit hos mormor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback