Fest

Japp, sommaren kommer och de känns i kropp och själ...
De är fester hos mig, Marie och Towa titt som tätt och vi njuter av livet.
För tillfället jobbas de inte allt för mycket vilket är både och, lite pengar men massa frihet..

I torsdags blev de den absolut bästa kvällen någonsin på GIII så grymt kul..
Emma va ju hemma så hon hängde med...vi tre är guld tillsammans dansade varje sekund av kvällen tror jag...

I går va de lördag och självklart en utgång men kanske men för stora förväntningar...kvällen blev bra men ingen fullträff...slutade med att jag och Marie satt med tacobuffe klockan två och kollade på folket som kom ut från olearys..

Men förfesten blev grym....en riktig höjdare =) Den började tidigt med att Jag, Marie och Sara hade en riktigt underbar fin middag. Vi åt tacos och satt och pratade. Riktigt mysigt och riktigt gott.
Sen kom Towa och Roger som hade varit på IKEA och handlat massa saker, nu har vi en super mysig balkong =D
Sen blev de drickande med lekar och musik...mer av de tack! =)

                       


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fina bilder Lollo=) Hoppas vi kan träffas snart! Puss

2007-05-27 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback