Anders...

Nu sitter jag hos Anders och jobbar, här kan man nog inte vantrivas. Anders är jätte snäll och de är lugnt och fridfullt. Vi har varit ute med hunden, ätit lunch på Labomba och nu sitter vi här och tar de lugnt.

Jag kollar runt på de mesta här på internet...
Försöker komma på hur man kan tjäna lite pengar på ett bra sätt. Jag vill ha dom fort..så alla där ute har ni något ni vill ha gjort eller fixat som jag kan hjälpa till med och ni vill betala en slant så säg till =)

-
-
-
-

Nej jag har inte glömt bort min familj och vänner
Ni är dom jag älskar och det är ni som betyder mest i mitt liv
Men jag hoppas att ni kan ha överseende med att de är mycket tankar som maler runt i huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback