Underbara Wilmer...

Ar inte sa himla aktiv har nu for ett tag. De finns sa mycket vi maste gora nar vi sitter vid en dator sa bloggen blir lite lidande. Men OJ vad GLAD jag blev nar jag loggade in...
Nar jag sag vad lilla Wille hade skrivit, jag saknar honom sa mycket!

Jag har inte med min internet dosa nu sa jag kan inte fylla pa min skype men jag ska gora de nasta gang och da ska jag ringa dig illa vannen! Saknar dig sa mycket!!!
Till sommaren kan vi aka till Forsaan och bada och grilla korv, badskum ska du minsan fa....akta thai badskum!

-

I dag ar en lugn dag...i gar va vi ut...eller jag Towa och Maria va ut....sjukt kul vi hade...riktigt riktigt roligt...tyvarr sa dricker ju aldrig jag och jag kanner mig alltid som en torrboll sa nu tankrta jag att jag minsan skulle dricka lite. Sa vi shotade lite....4 techila och 2 drinkar..sjukt kul, vi satt och snackade och sen kom de e man som satt och surrade massor och pang sa de. Gissa om de va nagons huvud de snurrade i. Jo de vat mitt de....sa klockan fyra pa natten akte en mycket snurrig och trott Lollo hem.
Tro nu inte att jag var full sa att jag spydde och betedde mig illa nej nej, de snurrade bara valdigt i huvudet och jag holl pa att somna, men jag akte hem med en tuk-tuk sjalv for jag ville inte forstora for Towa och Maria...dom satte mig dar, betalade at mig, sa vart jag skulle aka och sen va jag hemma pa 2 sek.

Sa glad att jag har Towa med mig har...kan inte tanka mig nargon battre att bli full med.
Haha ar sa skont med oss, vi funkar sa javla bra tillsammans. Vi kan braka och diskutera sen 5 min senare ar allt lugnt.
Fast nage brak har vi dock inte hunnit med...bara en insident med toalett dorren! hahaha =D =D

Kanon kul att med Werner och Maria ocksa, vi har sa mycket harliga bilder att ladda upp men de gar sa sjukt segt...sa de blir nog inte i dag..

-

Har mycket att skriva over lag men man vill inte lagga tiden vid en dator..
Har pratat med Pappa, och Marie i dag...skont!!

-

Ibland kanns de som att man ar mitt i ostersund och allt skit som kan vara dar aven fast man har tuserntalsmil bort...
Men jag skiter i vilket nu...orkar inte mer nu. Vi lever livet nu, har grymt kul...sen kommer vi hem, jobbar arslet av oss och sen drar vi igen.

See you later everybody...


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hoppas ni har det kanon! För min del är jag inte mest förvånad över att du var ute å shottade Lollo, utan det faktum att Mirja stannade hemma från utgång!!! ;)
Ha det bäst och hälsa alla!!!

Willesgård

Postat av: Emma T

Det är roligt att du har roligt lollo. Vad det än är som tynger dig hemifrån, kanske kan du tänka på det när du kommer hem? du ska ju ha det riktigt underbart och skoj nu. hoppas att vi höres snart igen!! kramar

2007-03-08 @ 18:47:43
Postat av: katarina

Hej Tjejen
Detta var Katarina Marcus mamma, kollar din sida lite då och då hoppas du har det trevligt ute i stora världen, kul att se lite bilder mm kollar även towas sida ibland.
ni verkar få se mycket spännande under er resa skall bli kul att följa er tripp
Ha det bra Kram Katarina

2007-03-09 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback