Sommar och sol...

Pictures is comming soon ;-)

Sommaren är här och de känns i hela kroppen.
När man e ute och går med jobbet och ser på Östersund när storsjön glittrar med fjällen i bakgrunden så e jag riktigt lycklig över att få bo här.
Östersund e en fin stad och få stället slåt Östersund en fin sommardag.

Fest förgyller dom flesta kvällarna, härliga vänner och mysiga stunder på balkongen.
Nu kommer jag bo helt själv i 2 veckor, Marie flyttar och Towa åker till Spanien. Kanske inte blir helt fel... ;-)
Men kommer sakna dom båda och säkerligen kommer Marie att bjudas dit för de mesta, eller hon behöver såklart inte ens bjudas...hennes hem e mitt hem =)

I går va de grillfest i Krokom, riktigt roligt. Va ganska seg efter att ha jobbat hela dagen när jag kom dit men oj vilken höjdar kväll. Vi hade sjukt roligt, Zandras stora mål med kvällen va att supa ner mig och de misslyckades ju inte helt om man säger så.
Runt 3 deckar vi 4 stycken i Zandras och Helens säng, för att vakna några timmar senare och känns hur svetten rann..usch! Men för trött för att göra någe åt saken va vi alla och låg kvar.

Usch vad lätt de kan bli missförstånd, att ett ord kan ställa till de så mycket. Jag menade ju aldrig så...
Det finns bara en...du!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lollo, hör av dig när du har tid att träffas, jag är ledig hela nästa vecka. Kram

2007-06-06 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback