Sjukhuset

I dag jobbar jag på sjukhuset.  E faktiskt ganska lugnt och omväxlande även fast jag gillar hemtjänsten bättre än sjukhuset annars.
Kvällen på sjukhuset känns lugn och skönt och jag har precis lagomt med saker att göra. Försöker hålla mig sysselsatt hela tiden.
Jobbar med Märit som e bekant sedan mina barnsben och de känns tryggt.

Ikväll blir de Marie för hela slanten och vi ska mysa, kolla film och snacka. Sen ska jag sova där för att sedans kjussa henne ner till bussen i morgon som avgår till sthlm. Fanjag vill också ner till priden, själv jobbar man hela tiden och tur e väl de annars skulle jag väl sitta här på nålspetsar och grön av avund som inte kan åka. Nu e de iofs pga av jobbet som jag inte kan åka. =P

Saknar Towa, har inte träffat henne på 1 dag och saknar henne, visst vi har pratat på MSN men efter att ha bott med henne och partat så hektiskt tillsammans hela tiden så saknas hon mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback