Sam song

Ja ibland kan de bli för mycket av de goda. De blev de igår.
Ett försök till att glömma allt som hänt senaste tiden skulle jag och Towa ut igår igen som vanligt.
Vi sprang skrattande omkring och byte kläder och sminkade oss för vi hade båda slutat sent.
Vi skrattade och sa att man blev väldigt törstig av alla problem och hälde i oss drink efter drink.
15 min senare befann vi oss på stråket glada och lagomt vingliga.
Vi hade roligt och dansade och skojjade, drack inge mer efter de där 15 min men som alla vet tar de ett tag för alkoholen att komma in i kroppen ordentligt, och efter ett tag sa de pang och de va någon som såg både fyr och fem dubbelt av de mesta =P
Tur man är i bra sällskap iaf, älskade Towa som fick hem mig helskinad och sedan i säng.

I kväll är de fest med jobbet och de ska bli kul, sam song får vila i kväll. Mitt huvud säger ja tack för de just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback