My king

Har träffat Wille ganska mycket nu på slutet. Har varit barnvakt till honom 2 nätter och vi har suttit på torget ätit Mac
Donalds och kollat på bilder på datan. Han kommer upp på på nattligt fika med mig och Carne och vi har suttit på korvmacken och ätit glass.
Svårt att beskriva i ord vilka härliga varma känslor han får mig att känna. Han är inte min, men jag älskar honom som en moster iaf. Tänk om du visste vad mycket glädje du sprider lilla prins.



Klicka för att stänga bilden


Annars så är de sjukt mycket jobba nu. Jobbar varje dag och dom dagar jag e ledig ser jag till att få jobb. Jag har därimot blivit tvyngen att vara ledig nu på torsdag...men kanske kan va lite skönt också.
Yran närmar sig med stomsteg. De kommer bli stråket och sen yrandagarna ska jag jobba på området.




Fuck me, dont touch me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback