IRONI

Suck...man kan ju tycka att de borde märkas att jag är ironisk när jag skriver att vi ska gifta oss på onsdag
Men nej....tydligen inte....så jag måste väl förtydliga då!
Jag och Marie är vänner, bra vänner...jag trivs i hennes sällskap och vi har kul tillsammans.
Nej jag är inte kär i henne och hon är inte kär i mig..

Självklart så slänger jag mig inte in i någe nytt på en gång efter att ha avslutat ett över 2 årigt förhållande
Finns ingen annan för mig och känner ingen längtan eller önskan efter att träffa någon heller
Oavsett om de är någe seriöst eller ett one night stand eller en person jag trivs med och har sex med...

Jag vill läka och lära känna mig själv, jobba på min självkänsla och klara av ensamheten.
Jag vill inte såra en annan människa genom att slänga mig in i något som endast är ett substitut för Sara och för att jag vill ha bekräftelse och slippa vara själv..

Så NEJ, jag slänger mig inte in i något..
Och vi är vänner och endast vänner...

I går hade vi en riktigt underbar kväll...
Jag säger bara: Storsjöbadet, helt själva...äta vad vill, hur mycket vi vill och bubbla, basta, åka rutchkanan (eller hur de nu stavas), leka, hoppa trampolin...
Fy fan vad härligt....va bara vi 7 st och fan va kul vi hade!!!!
LOVELY!

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra Lollo det låter klokt!

Postat av: Emma T

Härligt lollo, du är stark och blir nog ännu starkare, skönt att höra att du tar hand om dig själv och jobbar med dig själv en elogi till dig =)!!

2007-01-28 @ 23:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback