2 Dagars

Yes nu e jag ledig i två dagar, gud så skönt..i morgon ska jag på hudmottagningen och kolla första kollen på dom 30 testerna jag tog.
Dagen har bestått av jobb som vanligt...ända till tio.
Men åt middag med Sara...va kul!

Nu är jag i Brunflo för våran Saab har pajat så den e på lagning
I morgon kliver jag upp halv sex och åker in till stan med mamma och pappa.

Som vanligt mår jag inge vidare här hemma i ensamheten.
Saknar Emma och Towa....någon annan också.

-

Jag kan inte sova..
Jag skulle behöva någon som höll mig sällskap jämt..
Synd att man va allergisk...annars skulle en hund vara perfekt..









-

Like today awaits tomorrow
Like tomorrow needs today
I need your simple words

Kommentarer
Postat av: Towa

Jag önskar att jag kunde säga till dig att jag finns för dig dygnet runt, men jag besvisade ju motsatsen inatt då jag inte ens märkte att du ringde... Jag finns iaf! kram

2007-01-22 @ 17:40:16
Postat av: Sara

Tjena tjena :) bara kollar in och kluddar lite här. Söt hund en sådan skulle du ha, fast annan färg va? ;P tänk på att du inte får ha svart! Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback