SJUKT!!!!!!!!!!!!!

Helst jävla otroligt, fy fan...vi vann mot IBC
En sån underbar och härlig känsla att de inte går att beskrivas. Fy fan vad alla vi va glada!
Helt otroligt, jag spelade bra hela matchen och resten av laget också...
Kunde fan inte vara gladare just nu...ojojoj!
Helt otroligt...

-

Dagarna är fulla av tok. Mest med Marie för tillfället, saknar dock Towa och Emma.
Men i morgon ska jag minsan träffa tows vilket ska bli kanon kul =D
Dagarna är bra och kvällarna är bättre...
Snart åker vi och jag kommer sakna mina vänner men jag kommer tillbaka...till den härliga sommare, då ska de minsan festas och ha roligt på hög nivå..

Hoppas att ni inte misstar mig och tror att mitt festande innebär alkohol...
Dricker fortfarande väldigt sällan och aldrig mer än en cider..
Har roligt iaf jag =)

Puss alla underbara

Kommentarer
Postat av: Towa

Så roligt med dig Lollo man kan som inte klaga på att du festar så ofta eftersom du inte dricker, skit bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback