Sjukhuset

I dag har jag spenderat över 6 timmar på sjukhuset med mormor
Hon kan fortfarande inte prata, förutom 3 ord, Lollo, lillan, och lilla vännen
De e de enda hon har sagt
Usch, min fina vackra mormor som alltid har tagit hand om mig.
Jag vill att du ska ha de bra, jag vill inte se dig ligga så här...jag älskar dig mer än allt jag vet att du vet de
Jag vet att de alltid kommer vara du och jag!

-

Resan närmar sig med stormsteg och jag blirmer och mer nervös
Jag tycker inte om att lämna mormor när hon mår så här och undrar vad som händer om de händer henne något medans jag är så långt borta
Jag vill dessutom ha med mig Towa, jag saknar henne..otroligt mycket.
Emma med, Lotta också...vill ringa men känns som att de blir fel hela tiden.
Sara har jag ju kvar vilket jag är glad för, men de gör ont i alla fall.
Och willmer, vackra underbara kille...jag saknar att få ge dig en kram och känna din doft, höra ditt skratt och se dig springa runt som en vilde. Jag saknar att höra hans röst och ibland så söta ord att jag kan dö...
Tårarna är omöjlig att hålla tillbaka efter allt som har hänt med mormor och allt annat..

Får väl ändå vara glad för att jag har otroligt fina vänner.
Kort helgen i Åre kommer jag leva länge på...går inte att beskriva hur otroligt lyckad den var på alla sätt.
Vi var så sjukt glad och de va full rulle hela tiden. Friskluft, bra vänner, skratt och dans natten lång.
Att vi sov 8 st på 15 kvm va bara mysigt, om än väldigt trångt. 4 st klämde vi in oss i sängen och resten på golvet. Men roligt hade vi...är bra, det är bra att ha någe roligt att tänka på mitt i allt elände.

Men gode Gud, låt min mormor ha de bra, på vilket sätt de än blir låt hon ha de bra
Låt henne känna lugn och tyrgghet
Låt henne känna min och min släkts kärlek
Låt de inte hända henne något när jag är på andra sidan jorden
Jag ber dig...

Kommentarer
Postat av: marini

hoppas allt ordnar sig...
kram

2007-02-19 @ 23:29:56
Postat av: emma

hej vännen jag hoppas också att allt ordnar sig...nu är det inte länge kvar tills du ska resa helle så vi må ju hitta på nått roligt innan du far, kram

2007-02-20 @ 18:30:40
Postat av: Lotta

Hoppas att det ordnar sig med din mormor vännen. Usch jag börjar få lite resfeber å era vägnar, ni ska ju vara borta så länge och man ska sitta här och vara både orolig och nyfiken på vad som händer er ute i stora världen, men som tur är så finns ju internet. Hör av dig. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback