Fullspäckade dagar

Alltså måste bara säga innan jag börjar..
Gå in på www.bilddagboken.se
Sen söter ni på "cityofangels"
Min underbara Biffens sida, hon har så sjukt härliga bilder som man såklart inte kan kopiera så jag kan sno dom...kolla in! Mycket sevärt ;-)




Sjukt vad mina dagar är fulla av saker att göra och fixa hela tiden...
Har dock idag haft en riktigt bra dag...
Vaknade och åkte till hälsocentralen
Träffade Tina och tog en mysig lunch på Daffys
Sen sprang vi på stan och fixade ärenden till mig...va himla mysigt att träffa dig!
Glad att vi hann med de innan jag åker...
Sen åkte jag till sjukhuset och hann precis dit tills mormor skulle åka..
Hann vara där i 5 min sen kom dom och hämtade henne
Lilla mormor, gud vad du har de skönt nu när du e hemma
Glad att jag har fått träffa henne så mycket nu innan jag åker...
Älskar henne mest av allt!

Sen bar de av till Marie
Åkte och hyrde film, köpte mat och sen blev de några sköna timmar i hennes soffa, me film och tv
Åkte hem, fixade massa papper, och pratade om hemresan som tjorvar
Orkar inte ens berätta om de...
Och vips så var klockan elva och jag gick och la mig
Ligger i sängen nu och har laddat massa ny musik som nu ligger på min mp3 som såklart ska med på resan =)
Smsat lite med Biffen som vanligt...gud så tomt det är utan henne saknar henne redan fast vi träffas för 2 timmar sedan...hur ska de gå i 2 mån utan henne?? =/ Kommer sakna massor

Det e sällan man hittar någon som man känner att man klickar med på en gång
Någon som man kan anförtro sig åt och någon som är bra på alla sätt!
De e du Biffen...!!!! Och du kommer vara med mig varje steg på resan baby...sen när jag kommer hem är de massa roliga äventyr som väntar hela sommaren!



I morgon blir dock en lugn dag till att börja med
Ska sov ut för första gången på typ 3 veckor känns de som
Sen blir de till att packa färdigt de mesta
Sen blir de åka av ;) Ska in till stan, förfest hos Biffen som vanligt
Sen Larrys =D Sista kvällen innan resan...

Anna ska också med...e jag glad över...
Så jävla go tjej...sötare tjej får man leta efter



På söndag blir de en hyffsat tidig morgon hos Biffen men de gör ju inget för hon e ju vaken 7 varje morgon iaf ;) Ska träffa AnnaKarin elva, vilket ska bli kul! Glad att jag hinner träffa henne innan jag åker också!
Sen ska jag mamma och pappa på middag hos Gudmor Anita. Om ni pappa e frisk, annars blir de mamma och jag.

Jag har även hunnit med en härlig dag med Cilla...drog med hene på bilprovningen
Haha, ja drar bara med alla överallt, men de e som bästa sättet för då hinner jag förena nytta med nöje =)

Måste ju säga några ord om helgen i Åre också...
De va helt sjukt, galet...helt ja....de finns fan inte ord...
Vi hade så sjukt jävla roligt så de finns inte!
De den absolut bästa helgen på flera jävla år känns de som
Alla va glad, alla va på festhumör och allt va bara så där sjukt perfekt som de inte går att få de!
Kolla in Biffens bilddagbok så får ni se vilka sjukt härliga bilder hon har från helgen
Vi va massa folk som trängde ihop oss i Carros lilla rum, tråkigt och mysigt va de
Me Carro, Biffen, Emma och en Tina halva natten i sängen
Kunde de blir bättre...haha eller varmare?? NEEE
Ne helt sjukt roligt...på en skala från 1-10 va den kvällen 100
En kväll som ja....ne...finns fan inte ord!

Kan ju passa på att klämma in några ord om gårdaen också då...
Eftersom jag aldrig har tid att skriva blogg så e de ju lika bra at ta alt när man ändå håller på =P
Torsdag och då va de G3 såklart!
Me vilka...behöver jag ens berätta? Biffen och Carro såklart...sen hängde en sjuk Anna med vilket jag inte klagade över...mycket skoj!!
Förfesten va grymmast, vi lirade poker, lyssnade på bra musik och Marie va DJ
En mycket bra DJ...de resulterade dock i att hon inte riktigt hade lika stor koll på allt som hände i pokern...
haha, min hög växte och hennes minskade mellan givarna...haha undra hur de gick till? =P
Jag och Carro garvade och till slut kom hon ju på oss såklart och tog minsan tillbaka allt så jag fick pyssla med annat istället =P
Föresten va toppen, krogen mindra toppen, va lite för lite folk och för dålig musik...
Carro va nykter och då lite tråkig i och med att hon inte dansade, men kul att ha henne med nu när hon va hem en sväng!
Skulle soa hos Bifen som vanligt men kom på att ja tvungen at åka hem för jag skulle upp i morse, så tre i natt fick en trött Lollo köra hem..suck...men i morgon blir de minsan som vanligt! Jag kvartar hos dig baby!! ;-)

-

Nu ska jag sova snart, ska spela lite xbox innan jag somnar
Nickelback kommer ur högtlaren nu..alltid lika bra!

-

You are falling like a falling star into my heart


Kommentarer
Postat av: Tina

Hade det riktigt trevligt med dig igår. Tack!

2007-02-24 @ 09:52:59
Postat av: Towa

wow suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback