5 dagar

Ja om 5 dagar då bär de av...helt plötsligt känns de som att ingenting är fixat fast jag vet att allt är fixat, bara packningen kvar och den ska jag försöka fixa i kväll innan matchen.
Dagarna är sjukt fullbokade nu, har dessutom kommit på att jag måste hitta en bikini...hjälp...hur fan ska de gå...??? =S
Och jag som har ångest över bara tanken att jag måste visa mig i bikini men jag kan ju som inte åka utomlands i 2 mån och inte ta av mig kläderna...

I dag jobbar jag sista dagen! Känns skönt men lite tråkigt, kommer sakna alla men jag kommer ju tillbaka till sommaren =) Har tagit lite adresser till några brukare som jag ska skicka kort till.

Ska även träffa Towa i dag...jag längtar. Saknar henne!
Och mormor är på bättringsvägen, trodde att hon skulle få åka hem i dag men blev inte så
Men hoppas att hon får komma hem i morgon, de vore de bästa för henne att få komma hem till sin lägenhet och sina saker....

I helgen ska jag bli bjuden på simon och viktor dessutom MUMS!! =D =D
I morgon ska jag, Biffen, Anna och nån mer dra och spela biljard. Sen blir de poker, förfest och sen utgång...hoppas de blir en bra kväll.

Lotta, din kommentar värmde, blev jätte glad! Vi ska höra av oss massor...de lovar jag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud gumman det kommer att gå fin fint, ni kommer att ha det så bra på resan så!!
det känns alltid som att man glömmt nått när man vet att man har med allt. skulle du ha glömmt nått så kanske du kan köpa det på resan...och bikini kan du ju köpa med...säkert billigare där borta än här hemma i sverige, jag kommer att sakna dig!! kramar i massor...

2007-02-21 @ 11:44:41
Postat av: emma

det är emma som postat den övre, skrev i mitt namn men tydligen försvann de.

2007-02-21 @ 11:45:46
Postat av: Sara

Låter skönt detdär med din mormor, lollo i bikini *fniss* haha, närå - den snygga vi köpte på Lindex, den turkosa? Har den blivit för stor nu kanske? Tänkte träffa dig idag men vet ju egentligen inte om du har tid..Towa dumpade mig på bibblan nu, ni skulle ju fika och jag ville inte störa :) meeen hon skulle höra av sig när ni hade surrat klart...hörs då..

Postat av: Towa

Tack för idag.

2007-02-21 @ 17:16:16
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback