Sjuk =(

  

I går va jag på innebandy träningen och kollade, sjukt sugen man blev.
Ibland e de lite blandade känslor med att åka. Jag kommer sakna alla. Mamma och pappa.
Och för att inte tala om mormor. Jag ber till Gud att de inte händer henne någe när jag e borta Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. Känns tråkigt att inte spela innebandy också men blir kanske till julen istället då =)

Så de va de ju meningen att jag skulle träna i morgon men då tar jag och blir snorförkyld...BRA Lollo, eller?
Suck, jag va verkligen så jävla sugen. Menmen, hinner kanske nästa vecka då. Sjukskriva mig fick jag göra också, andra gången i mitt liv jag gör de, men känns lugnt, jag jobbar ju 210.5 timmar den här månaden så jag kan klara mig utan 8.5 ;-)

På torsdag e de utgång med jobbet, hoppas verkligen jag blir kry till dess. Blit middag och sen utgång. De kanske jag har sagt tidigare föresten? :-S att vi ska på middag alltså..

De enda bra med att jag e sjuk e att jag och mamma har haft massor med tid att sitta och prata. Kolla på film, och umgåts, ok att jag har sovit typ hela dagen i dag men iaf mycket trevligt!!

-

De finns någon jag saknar, varför ska människor alltid försöka sära på oss. Borde inte alla tycka de e bra att vi kan vara vänner efter alla svängar fram och tillbaka. De va 6 år sedan vi va tillsammans nu. Du är kär i henne, ni är fina tillsammans. Jag åker till Thailand. Vi kommer ha halva jordklotet imellan oss nu. Oroa er inte. Jag vill bara inte mista dig nu. Du är en bra vän!! ♥

If I could tell the world just one thing
It would be that we're all OK
And not to worry 'cause worry is wasteful
And useless in times like these
I won't be made useless
I won't be idle with despair
I will gather myself around my faith
For light does the darkness most fear
My hands are small, I know
But they're not yours, they are my own




 


Kommentarer
Postat av: sara

ni bestämmer ju själva om människor ska få sära på er eller inte. det är upp till er - inte andra. lätt som en plätt.

Postat av: ak

sött vännen. sött.

2007-09-03 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback