Shopping

I går blev de en heldag med Towa och stan. Usch, spenderade onödigt mycket pengar =(
Blev två pikeé tröjor, en hood väst, linsvätska, handling på agnes och olsson och lunch på tehuset me Towa och Emma.
Sen åkte jag hem till mamma och pappa, städade lite och såg till mig glädje att jag fått linserna jag beställt på internet. Tyvärr så hade jag ju fått fel recept av synsam så jag hade fått fel styrka. Som tur va upptäckte jag de innan jag öppnade förpackningarna och ringde dom och dom skulle skicka nya och jag skulle skicka tillbaka dom gammla. Toppen  =) Lite bökigt bara och jag ringde och ifrågasatte synsams kompitens som gav mig ett recept från 2004.

Sen bar de iväg till stan igen, till saras nya lägenhet, gud vad fin den va. Vi åt en riktigt god middag jag Sara och Towa, sedan höll dom på med Towas blogg medans jag deckade i sängen och sov i två timmar tills de va dags att åka hem. Vi inhandlade lite fika på hemköp och gick hem sen. Skulle kolla film i sängen men mina thai filmer e ju sådär, lite skeva om man säger så. Så vi låg och surrade, kollade gogo barer i Pattaya och sen somnade vi i Towas säng.

har ju från och med i dag flyttat hem till Brunflo och Matilda har tagit över mitt rum. Men jag lär ju vara en del i stan iaf. Towas nya inneboende är jätte söt och trevlig så de blir nog bra.
Mamma och pappa är ute med husvagnen igen så jag är åter igen själv i en vecka, har ju både sina för och nacktdelar.
På lördag fyller Towa år, jag och Emma ska minnsan festa loss ordentligt medans Sara och Towa ska följa med och bara ta ett glas vin eller två. Haha borde ju vara Towa som festar loss men icke. De e jag och Emma som behöver oss ett ordentligt kalas efter de senaste dagarna =P

Ikväll blir de en pratstund med Werner och sen Brunflo och förhoppningsvis tidigt i säng eftersom jag ska upp och jobba i morgon =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback