Ny vecka

Japp då va de en ny vecka igen då....
Som vanligt jobbar jag och är uppe med tuppen klockan sex på morgonen
Till frukosten började jag fundera på hur de stod till med mina nerver eftersom jag stor bölade när jag för fjärde gången såg David och Donna gifte sig i Beverly Hills. Suck...psyk nästa eller? =P

Meni dag avslutar jag faktiskt min elfte dag på raken att jobba och nu e jag sen två dagars ledig, sjukt skönt!
Jag ska träffa Mirja på tisdag och ta en fika men annars så blir de inte så mycket alls.
En hel del tid lär väl spenderas på sjukhuset då min mormor har blivit dålig och fått en hjärnblödning igen.
Usch, min fina mormor vad du får slita. Jag hoppas verkligen att hon blir bra snart igen.

För övrigt hade jag Towa och Emma en sjukt rolig utekväll i lördags, den va de bästa på länge =D =D =D =D

-

Music makes me alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback